Marketigation on uuden ajan digimarkkinointitoimisto

Marketigation on uuden aikakauden markkinointitoimisto

Marketigation on digitaalisen markkinoinnin konsultointitoimisto ja palveluntuottaja. Olemme erikoistuneet pienten ja keskisuurten yritysten markkinointiin. Asiantuntijoillamme on mittava kokemus yrityksien myynnin kasvattamisesta digitaalisen markkinoinnin avulla, sillä olemme auttaneet asiakkaitamme jo yli 15 vuoden ajan. Tiimillämme on myös kokemusta erilaisista markkinointistrategioista, joiden avulla yritykset saavuttavat lisää myyntiä. Olemme auttaneet eri toimialoilla toimivia asiakkaitamme optimoimaan nettinäkyvyyttään ja luomaan sisältöjä, jotka tuovat lisää liikennettä nettisivuille.  Autamme myös asiakkaitamme muuntamaan tämän nettiliikenteen tarjouspyynnöiksi ja sitä kautta maksaviksi asiakkaiksi.

Erikoisosaamisemme liittyy digitaaliseen markkinointiin mm. nettisivujen sisällöntuotantoon ja konvertointiin, sisältömarkkinointiin sekä nettiliikenteen ja tarjouspyyntöjen generointiin. Hoidamme myös ammattitaidolla sähköpostimarkkinointia, sosiaalisen median markkinointia, tiedon analysointia sekä asiakassuhdemarkkinointia.

Maketigation sijaitsee Australian Queenslandissa, pienessä kaupungissa nimeltään Townsville. Toimiston yksi perustajajäsen, Hanna Hakio, on juuriltaan suomalainen ja siksi yrityksen toimintaa on haluttu laajentaa nyt myös Suomeen. Suomen markkinoille mukaan on tullut uusia paikallisia toimijoita, jotka ovat tuoneet oman osaamisensa mukaan Marketigationin tiimiin. Nykyaikana toimiminen eri mantereilla ei ole ollenkaan tavatonta, koska työt tehdään pääasiassa netin välityksellä. Näin onnistumme pienyrityksenä helposti myös toimimaan kansainvälisesti.

Marketigation ja digitaalisen markkinoinnin palvelut

Marketigation tarjoaa useita eri digimarkkinoinnin palveluta kuten:

  • nettisivujen optimointi
  • Googlen maksettu mainonta
  • sosiaalinen media
  • sähköpostimarkkinointi
  • palveluiden tarinallistaminen
  • markkinointistrategiat

Voit lukea lisää palveluitamme täältä.

Hakukoneoptimointi

Marketigation hakokuneoptimointi

Hakukoneoptimointi on yksi digitaalisen markkinoinnin kulmakivistä. Se luo yrityksellesi näkyvyyttä sekä kasvua erilaisissa digitaalisissa alustoissa. Kun yrityksesi aloittaa hakukoneoptimoinnin, tuloksia ei kuitenkaan synny ihan hetkessä. Nettisivujen optimoinnin vaikutukset näet vasta vähän jälkijunassa kumulatiivisesti.  Se luo kuitenkin yrityksellesi uutta kasvuvauhtia. Varmasti tunnetuin hakukone on Google ja siksi on hyvä tehdä hakukoneoptimointia ainakin siellä.

Tekstien muuttaminen hakukoneystävällsiesksi edistää myös kaikkia muita yrityksesi markkinointitoimenpiteitä. Se luo yrityksellesi parempaa näkyvyyttä ja ohjaa siten enemmän liikennettä nettisivuillesi.  Mitä enemmän liikennettä nettisivuillasi on, sitä enemmän se tuo potentiaalisia asiakkaita.

Googlen maksettu mainonta

Marketigation Googlen maksettu mainonta

Monet yritykset täydentävät hakukoneoptimointiaan maksetuilla Googlen mainoskampanjoilla. Ne ovat mainoksia, joista maksetaan niistä tulleiden klikkausten perusteella. Aloita ilmaisella analyysillä, jossa arvioimme, kuinka paljon uusia asiakkaita voisit tavoittaa pienellä markkinointibudjetin lisäyksellä. Me myös kerromme, kuinka paljon tuottoja arvioimme näistä uusista asiakkaista yrityksellesi tulevan ja mikä on näin ollen investointisi tuotto.

Hanki yrityksellesi:

  • laadukasta liikennettä nettisivuille
  • potentiaalisia asiakkaita
  • uusia kontakteja
  • enemmän tarjouspyyntöjä
  • lisää kävijöitä liikkeessä
  • enemmän maksavia asiakkaita

Sosiaalinen media

Marketigation sosiaalinen media

Google, Facebook, YouTube, LinkedIn, Instagram, Twitter, Pinterest. Nykypäivän ihmiset käyttävät useita tunteja päivässä sosiaalisessa mediassa ja tämä aika on koko ajan kasvussa. Markkinointi sosiaalisessa mediassa on osa yrityksen digitaalista markkinointia ja se tarkoittaa esimerkiksi sisällön tuottamista ja julkaisemista sosiaalisen median alustoissa. Näillä toimenpiteillä pyritään saavuttamaan markkinoinnin ja brändin edistämisen tavoitteita. Tekstien ja kuvien julkaiseminen, videot ja muu sisältö sekä maksetut mainokset ovat kaikki osa sosiaalisen median markkinointia. Näiden toimien tarkoituksena on yleisön sitouttaminen yritykseen.

Optimoi tekemisesi sosiaalisessa mediassa ja hallinnoi paremmin isoa sosiaalisen median massaa. On tärkeää julkaista merkityksellistä ja hyödyllistä sisältöä sosiaalisen median kanavissasi säännöllisesti, jotta saat lisää seuraajia, tavoitettavuutta ja sitoutumista. Linkittämällä blogin tai muuta sisältöä voit saavuttaa tuloksia vieläkin nopeammin. Samaa sisältöä voi käyttää lähes kaikissa sosiaalisen median alustoissa, mutta kannattaa tehdä kuitenkin pientä räätälöintiä. Me autamme sinua ymmärtämään, mitä kannattaa julkaista, miten ja kuinka usein.

Sähköpostimarkkinointi

Marketigation sähköpostimarkkinointi

Suuri osa yrityksistä kerää asiakkaiden kontaktitietoja esim. sähköpostiosoitteita, mutta ei käytä näitä tietoja mihinkään. Jos keräät asiakkaiden sähköpostiosoitteita nettisivuillasi, kannattaa alkaa myös hyödyntämään niitä. Nykypäivän digitaalisessa maailmassa tarvitaan yleensä useampi kosketuspinta yritykseen, jotta ostaisimme sieltä. Sähköpostimarkkinointi on erittäin tehokas keino lisätä noita kosketuspintoja ja muistuttaa ihmisiä yrityksesi tuotteista tai palveluista. Sähköposti on myös hyvä kanava kontaktoida jo ostaneita asiakkaita ja muistuttaa heitä olemassaolostamme. Sähköposti on käytännössä ilmainen markkinointikanava, koska olet jo hankkinut asiakkaiden yhteystietoja, joten sähköpostimarkkinoinnin pitäisi olla yksi prioriteeteistasi.

Palveluiden tarinallistaminen

Palveluiden tarinallistaminen on yksi sisällöntuotannon keino. Yritykset voivat käyttää sitä niin markkinoinnin kuin brändinluomisenkin apuna. Siinä luodaan tietynlaista tarinallistettua sisältöä, jonka on tarkoitus koskettaa asiakkaita tunnetasolla.

Tarinallistaminen pitäisi nähdä yrityksissä kokonaisvaltaisena tekemisenä, jossa tarinoista haetaan lisäarvoa liiketoiminnalle. Siihen liittyvät niin strategia, tuotteistaminen, markkinointi kuin brändin luominenkin. Samoja tarinoita tulisi käyttää yrityksen kaikessa toiminnassa. Tarinallistamisen tavoitteena on luoda asiakkaalle kokonaisvaltainen kokemus lisäämällä elämyksellisyyttä ja arvoa. Tarinallistamisella tarkoitetaan tuotteiden tai palveluiden suunnittelua ja kehittämistä tarinoita hyödyntäen ja siinä pyritään erottautumiseen ja vahvaan kilpailuetuun.

Markkinointistrategiat

Marketigation markkinointistrategiat

Mistä tiedät, että toimiiko nettisivusi halutulla tavalla? Onko yritykselläsi sisältöstrategiaa ja houkutteleeko sisältösi oikeanlaisia asiakkaita? Maksatko optimaalisen hinnan Googlen klikeistä vai voisiko se olla vieläkin tehokkaampaa? Digimarkkinoinnin erilaiset komponentit esim. nettisivut, sisältö, orgaaniset kävijät, maksetut kampanjat, sähköpostit ja sosiaalinen media tukevat toisiaan. Sido kaikki markkinointikanavasi yhteen kokonaisuudeksi ja luo potentiaalisille asiakkaillesi kokonaisia elämyksiä.

Jos yritykselläsi ei ole markkinointistrategiaa, on suuri riski, että markkinointi muuttuu päämäärättömäksi. Silloin yritys tuhlaa rahaa erilaisiin markkinointikanaviin, jotka eivät tuota tulosta. Saatat myös menettää potentiaalisia asiakkaita kilpailijoillesi.

Yhdistä tarjoamistamme digitaalisen markkinoinnin palveluista yrityksesi tarpeisiin sopiva kokonaisuus ja me toteutamme sen ammattitaidolla ja suurella sydämellä.  Ota yhteyttä meihin jo tänään!

Seuraa markkinointiblogiamme

Digitaalisen markkinoinnin maailma on monimuotoinen ja se muuttuu todella nopeasti. Sinulla yritysjohtajana tai yrityksen omistajana ei luultavasti ole aikaa seurata monia eri markkinointiblogeja. Siksi Marketigation tekee tämän työn puolestasi. Tiimimme seuraa digimarkkinoinnin maailmaa lähietäisyydeltä ja pitää sinut ajan tasalla kaikkein tärkeimmistä uutisista. Käsittelemme tärkeimpiä asioita pienten ja keskisuurten yritysten näkökulmasta. Tällaisia ovat mm. nettisivujen toiminta, liikenne, sisältömarkkinointi, sähköpostisuorat, sosiaalinen media ja paljon muuta.

Julkaisemme säännöllisesti blogeja digimarkkinoinnin ajankohtaisista aiheista, joten tallenna sivumme itsellesi muistiin. Näin pysyt helposti ajan hermolla.

Miksi valita digitaalisen markkinoinnin kumppaniksi Marketigation?

Olemme pieni, mutta kansainvälinen ja erittäin tehokas digimarkkinoinnin toimisto. Meiltä löytyy osaamista laajalla skaalalla.

Markkinointitoimistoja on niin paljon, joten tässä syitä miksi valita juuri Marketigation:

  • teemme työtä markkinoinnin saralla suurella ammattitaidolla ja osaamisella
  • saat parasta palvelua ilman suurta hintalappua
  • olemme joustavia, nopeita ja sopeutamme työmme sinun tarpeidesi mukaan
  • kaikki tekemisemme on 100% läpinäkyvää

Olethan yhteydessä meihin ja laitetaan yrityksesi markkinointi rokkaamaan!