Googlen maksetut mainokset

Monet yritykset täydentävät hakukoneoptimointiaan maksetuilla Googlen mainoskampanjoilla. Ne ovat mainoksia, joista maksetaan niistä tulleiden klikkausten perusteella. Aloita Googlen maksetut mainokset tekemällämme ilmaisella alkuarviolla. Siinä arvioimme, kuinka paljon uusia asiakkaita voisit tavoittaa pienellä markkinointibudjetin lisäyksellä. Lisäksi myös kerromme, kuinka paljon tuottoja arvioimme näistä uusista asiakkaista yrityksellesi tulevan sekä mikä on investointisi tuotto.

Jos aloitat Googlen mainoskampanjan, saat yrityksellesi:

  • laadukasta liikennettä nettisivuillesi
  • uusia potentiaalisia asiakkaita
  • uusia kontakteja
  • enemmän tarjouspyyntöjä
  • lisää kävijöitä liikkeessäsi
  • enemmän maksavia asiakkaita

Lue lisää digimarkkinointipalveluistamme ja ota yhteyttä meihin jo tänään.

Kuinka Googlen maksetut mainokset toimivat?

Googlen mainokset toimivat tietyllä logiikalla. Jos tekstissäsi on oikeat hakusanat, yrityksesi mainos voi näkyä, kun joku etsii jollakin tuotettasi tai palveluasi vastaavalla haulla. Lisäksi mainos voi näkyä yrityksesi nettisivujen kaltaisella haulla. Voit itse määrittää hakusanat ja termit Googlen mainoskampanjallesi. Silloin kannattaa miettiä, mitä hakusanoja asiakkaasi käyttäisivät löytääkseen yrityksesi tuotteita tai palveluita. Yhdistämällä näitä hakusanoja mainoksiisi ja nettisivuillesi mahdollistat mainoksen tai nettisivun löytymisen. Aloita Googlen mainoskampanja Marketigationin kanssa ja asiantuntijamme auttavat sinua tämän kaiken kanssa.

Ovatko Googlen maksetut mainokset kalliita?

Yritystäsi laskutetaan ainoastaan klikkausten perusteella. Tämä tarkoittaa sitä, että joku on riittävän kiinnostunut mainoksestasi tai nettisivuistasi ja avaa sen. Sinä voit määrittää tarkasti, paljonko budjettia haluat käyttää päivässä. Joskus budjetti voi jäädä myös tämän alle. Sinulla on täysi hallinta yrityksesi hakukonemainnonnasta Googlessa. Päätät itse keskimääräisen päivittäisen budjettisi. Jos joinain päivinä mainoksesi on kiinnostavampi kuin toisina, seuraa siitä, että klikkauksia tulee enemmän. Tällöin Google voi myös tuplata budjettisi, jotta et menettäisi tärkeitä klikkauksia. Mutta voit olla huoletta, tämä budjetin ylitys kyllä tasoittuu ajan kanssa.

Ei ole salaisuus, että vahva ja fokusoitu kampanja saa enemmän klikkauksia. Tämä puolestaan mahdollistaa suuremman määrän potentiaalisia asiakkaita. Tämän vuoksi Googlen mainokset ovat erittäin suosittuja lähes joka alalla.

Oletko kiinnostunut ilmaisesta markkinoinnin alkuarvioinnista? Lähetä meille sähköpostia osoitteeseen info@marketigation.com. Tavoitat meidät myös yhteydenottolomakkeen kautta nettisivuiltamme.

Miksi kannattaa aloittaa Googlen mainoskampanja?

Ensinnäkin, Google on eniten käytetty hakukone ja sen kautta tapahtuu miljardeja hakuja päivittäin. Googlen mainokset ovat myös hyvin tunnettuja ja käytettyjä, koska Google on toiminut jo lähes kaksi vuosikymmentä. Googlea käyttävät ihmiset joka puolella maailmaa ja hakutuloksina siinä näkyy yhdistelmä orgaanisia hakutuloksia sekä maksettuja mainoksia.

Toiseksi, Googlen mainokset mahdollistavat hyvin ajoitetun kampanjan kohdeyleisösi keskuudessa. Sen avulla yrityksesi näkyy hakutuloksissa juuri sillä hetkellä, kun potentiaaliset asiakkaat ovat etsimässä samankaltaisia tuotteita tai palveluita, joita yrityksesi tuottaa. Nämä näkyvät sekä Googlen haussa että Google Mapsissa. Tällä tavoin tavoitat kohdeyleisäsi silloin, kun se on tuotteidesi tai palveluidesi osalta otollisinta.

Kolmanneksi, kilpailijasi todennäköisesti käyttävät myös Googlen maksettuja mainoksia. Tämä tarkoittaa sitä, että vaikka yrityksesi nousisikin orgaanisissa hakutuloksissa korkealle, nämä jäävät kuitenkin maksettujen mainoksien taakse. Ja tätä sinä et missään nimessä halua.

Lopuksi, pystyt myös analysoimaan ja parantamaan Googlen mainoksiasi tavoittaaksesi enemmän asiakkaita ja päästäkseni kampanjasi tavoitteisiin.

Ota Marketigation kumppaniksi yrityksesi hakukonemainontaan

Jos käytät mainosklikkejä yrityksesi tuotteiden tai palveluiden mainontaan, Googlen mainoskampanjan pitäisi olla osa markkinointistrategiaasi. Riippumatta siitä, minkä kokoinen yrityksesi on tai millainen on markkinointibudjettisi, Marketigation räätälöi mainoksesi sopiviksi budjettiisi. Googlen mainostyökalu auttaa sinua pysymään kuukausittaisessa budjetissasi ja voit jopa lopettaa tai pysäyttää kampanjasi tarvittaessa.

Otathan meihin yhteyttä ja yhdistetään hakusanasi asiakaskuntasi kanssa!